fredag den 19. april 2013

Kunst i hjemmet: KICK IT


Det er helt utroligt som solens ståler kan live en helt op.

Maleriet i baggrunden, som efterhånden har hængt mange steder i boligen, forestiller en boldspillende kvinde  - og selve status på min boldsamling catcher du op på her. Maleriet  hedder meget yderst passende KICK IT - og selvfølgelig skulle det i sin tid hjem til mig - et maleri, der kaldte på mig og er mig i mange henseender - min daglige peptalk

Maleriet er malet af en dygtig billedkunstner Charlotte Eland Holmberg.


© KICK IT - PRIVATEJE

Overvejer du selv at købe kunst - så læs mere om Charlotte's råd ved kunstkøb - det gør du hér

Mille

2 kommentarer:

GitteBlinkilde sagde ...

Skønt maleri med nogle dejlige varme farver :)

Design À la Camara sagde ...

@Gitte: Meget - råt & femme fatale med kant