torsdag den 18. april 2013

Handy Woman: Havebord før & Efter - vol#2

Inspirationen til farvesammensætningen er bl.a hentet i den grågrønne lounge, en gl. melsæk - men også i par andre bæredygtige sager - du kan se det hele folde sig ud her


   

Har blandet 3 chalk paint farver: Olive, Cream (som på toppladen) & old white linen
Vil du gense bordet før jeg gik i gang - så klik hér

Kobberskål fra Louise Roe fåes hos www.houseofbk.com

Kigger man på på naturens eget scenarie og den magfoldihged, der er af farver giver det god mening - er selv personligt tilfreds med farvesammensætningen.



Og sådan præsenterer bordet sig pt. i sen eftermiddagsbelysning 

Næste projekt er stolene - her er stadig jeg i syv sind - hvilken farve og skal de males? - har en belgisk melsæk  i gemmerne, som jeg vandt i en give away i juli sidste år - måske skulle jeg lave 4 boxhyndebetræk til stolene? Måske skal jeg male understellet i en ny farve, så det matcher eller?


Er spændt på at høre, hvad du/I ville gøre.

Mille


7 kommentarer:

Gitte sagde ...

Hvor fint Mille Jeg ville beholde stolene i det look de har og i stedet lave nogle hynder der matcher den olivengrønne farve...gerne med et strejf af sort ;-) God aften knus

Krearier sagde ...

Lækker farve til bordet!
Jeg er enig med Gitte :)

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

Hvem har ikke forelsket sig i Annie Solan, kender ikke ret mange der ikke kan lide det...supernemt at arbejde med og flotte resultater..
Klem herfra

MilleVanille.blogspot.com sagde ...

Og glemte jo lige at melsækken du vandt i sommers ville stå helt perfekt til de råstole, jeg syntes heller ikke de skal males...

Design À la Camara sagde ...

@Gitte & Krearier: Takker for de søde ord. Altså i to - det kan man da kalde to sjæle en tanke. Det er helt sikkert ideer jeg vil arbejde videre med, og som på ingen måde ligger mig fjernt.

@MilleVanille: Det er helt klar en maling, der overrasker positivt. Har efterhånden eksperimenteret temlig meget med de forskellige farver - i form og udtryk. Du slap jo også rigtig godt fra det med din reol - den fik lige det chabby chic finish, der passer til din stil - COOL.

Arbejder på flere ideer med melsækken - har endu ikke helt besluttet mig - der skal lige tegnes og fortælles lidt mere :-D - DJ Razzer har også nogle gode ideer :-D

GitteBlinkilde sagde ...

Bordet er blevet vildt flot :-) Stolene er fine og rå som der er <3

Design À la Camara sagde ...

@Gitte: Er selv ganske tilfreds - lidt knofedt og lidt maling gør underværker.

Hehe, kan efterhånden fornemme en vis enstemmighed omkring stolene :-D

Lige om snart er det din tur til havemøbel make over projekt :-D