onsdag den 17. april 2013

Handy Woman: Havebord før & efter - vol#1

Havebordet er en byttehandel for 2 mindre haveborde - kald det venindebytte. Sidste år vaskede jeg det ned og gav det træolie. I år får det en make over - dvs. igår nåede jeg at svinge penslen en hel del.



Omrokeringer pågår stadig .
De franske antikke St. Tropez stole har tidl. stået i køkkenet - 
de kommer nu ud i haven og bliver luftet.
De skal have rustprimer og shines op - mere om dem på et andet tidspkt.


Har haft havearkitekt til at guide mig med ny belægning/plankeværk m.m. Haven bliver ikke lavet i år - det var ellers planen - men får rigeligt at se til med landstedet her i løbet af sommeren.


Tilbage til havebordet: Vask, træolie og ny farve: Cream Chalk Paint  på toppladen

Og her en af dagene kan du se, hvor inspirationen kommer fra,
og hvordan bordet ender med at tage sig ud


Mille

4 kommentarer:

GitteBlinkilde sagde ...

Skønt med en omgang maling :) Sørme om vi også skal have malet have møbler - det må være en epedimi :-)

Design À la Camara sagde ...

@Gitte: Jaaaaaaaa, det skal tages i opløbet. Og nu, hvor solen tittede frem og ideer længe har ligget på tegnebrættet ad ekspedition. De få fritimer der (dem er der ikke mange af) er bare med at få udnyttet. Med forår kommer farver og lysten til småforandringer - og hvem kan ikke li' at være ude. Lyder rigtig godt med jeres upcoming havemøbel- projekt.

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Det ser rigtig godt ud! Herligt at vi kan trylle med maling og pensel.
Vi skal OGSÅ ha' givet de hvide møbler en opfrisker, ligesom jeg også overvejer at male et par gamle haveborde...!
Ha' en herlig dag, Mille! *SMIL*

Design À la Camara sagde ...

@Lisbet: Er selv meget tilfreds - snart går turen til stolene - her er jeg gået lidt i tankeboks. Lyder voldsomt lovende med jeres tryllerier. Glæder mig til at se, hvad du finder på.