lørdag den 24. november 2012

DIY: Horn og maling - og tøjindsamling



 1. søndag i advent nærmer sig. Den falder d. 2 december i år, så det er lige op over, hvis du selv skal i gang med en adventskrans, -fad eller -stage



 Men det behøver ikke være besværligt. Få gang i kreativiteten - alt du behøver er et flot fad, lys, og bånd, og så kan du ellers gå i gang med din helt personlige advent


Og er du helt med på beatet i år, skal du selvfølgelig enten satse på natur/zink
eller choking pink - her er det upolerede horn jeg er i gang med at male, og det endelige resultat kommer ved lejlighed 

Hvis du er rigtig modig, kan du kombinere de to store tendenser. Kun fantasien sætter grænser. Er du interesset i malingen forhandles den af  Ciruelo interiors v/Adriana Saenz


Adriana Saenz, Formland 2012
og så lige en lille bøn: Adriana er  begyndt at indsamle brugt børnetøj (pæn stand) eller nyt, som hun tager med til Colombia i primo december måned 2012. Tøjet bliver afleveret til meget fattige familier med børn eller til børneinstitutioner. Tøjet må meget gerne være sommertøj i størrelser fra 6 måneder til 4 år til både piger og til drenge. Hendes  mål er at indsamle 22 kilo. Børnene takker med et kæmpe stort smil på læben. ;))))) Adriana takker med et kæmpe GRACIAS! Skriv  direkte til hende på hendes mail: adrianasaenz41@hotmail.com


Mille

5 kommentarer:

Annette sagde ...

Glæder mig til at se resultatet... så må jeg da vist også selv til at komme igang... klem

GitteBlinkilde sagde ...

Det ser meget spændende ud dit horn :-) Desværre har jeg ikke tøj i den størrelse - ellers ville jeg gerne have bidraget.
Knus Gitte

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Spændende materialer og farver! CHOKING PINK... så er jeg "på"! :-)

Intet børnetøj på lager her. Desværre! Men ønsker Adriana held og lykke med det gode projekt!

*SMIL* fra Lisbet

Anonym sagde ...

OMG,.. Jeg har lige læst din email. Hvor er det fint!! Tusind tak Mille!! Vi ses igen i Formland februar 2013? Vi fik en stand!! Kæmpe knus
Adri

Design Á la Camara sagde ...

@Annette: ..så er vi to - spændende at se, hvad du disker op med i år.

@Gitte: Der eksperimenteres - så får vi se, hvad det ender ud i.

@Lisbet: HOT PINK, det bliver det - din hilsen her med viderebragt

@Adri: Jepper - ûbercool - vi ses - se også mailsvar.