torsdag den 24. maj 2012

Mit Hjem er Mit Slot 2012




Den 1. - 5. juni 2012 giver 180 udstillere et bud på tidens trends indenfor boligindretning, kunst og kunsthåndværk, haveindretning og gastronomi. Et overflødighedshorn af gode ideer og tilbud rykker for 13. gang ind i Det Kongelige Haveselskabs have ved Frederiksberg Rundel.

Som I nok kan forstå, er der rigeligt at se til de kommende weekender med messer og som altid vil der komme indlæg i rige mål fra de seneste messer rundt omkring i Danmark.

Stay tuned and be happy





And don't forget to keep up-to-date with the latest interior tips by following me on




Mille


8 kommentarer:

Mosekonen sagde ...

Uha....Bliver sørme da helt forpustet og træt, når jeg læser om alt det du skal nå og har gang i, men vil glæde mig til at følge dine indlæg om det der ligger lige om hjørnet.
God pinse

Design À la Camara sagde ...

@Tove:....der er turbo på på mange fronter, det her er kun en brøkdel af det der sker i øjeblikket - håber du får bugt med smerterne. Smil og varme healende tanker.

Frøskuffen sagde ...

Har du stand på denne messe ?

Det ser meget indbydende ud.

Design À la Camara sagde ...

@Frøskuffen: ja, ikk´!...ikke i år, men et par stykker i omgangskredsen har - glæder mig som et lille barn.

Anonym sagde ...

Glæder mig til at se dine fantastiske fotos :o)

Design À la Camara sagde ...

@Isa: Laber roserne i mig - tak for tiltroen - men det bliver jo til mange billeder fra messerne rundt omkring :-D

GitteBlinkilde sagde ...

Jeg elsker simpelthen at være i Frederiksberghave. Jeg skal derind om søndagen sammen med en veninde og vi plejer at være der HELE dagen :-)

Design À la Camara sagde ...

@Gitte: Lyder som en god plan - husk også demo d. 4. juni på Rådshuspladsen!