onsdag den 30. maj 2012

Ledreborg Slot 2012: Jagten på medaljer

designlacamara.blogspot.com
Ledreborg Slot © Photo By Design Á la Camara

På Ledreborg var både store og små i centrum, og et helt nyt tiltag var at give børnene en oplevelse omkring naturen og dyrene, der lever på godsets jorde. Af nyhedsbrevet  fremgik det,  at alle børn kunne komme på naturvandring, en vandretur ud til en aktiv rågekoloni, hvor man kunne nedlægge et par dyr mhp. tilberedning på grill og samtidig ville der være mulighed for at bage brød over åben grill.  Hvis man ville deltage skulle man bare møde op i   Nyland ved Dansk Jægerforbunds stand N04  - lørdag, søndag og/eller mandag kl. 11.00 



designlacamara.blogspot.comdesignlacamara.blogspot.com

Efter en hæsblæsende spurt viste det sig, at ingen i Dansk Jægerforbunds stand vidste noget om det annoncerede arrangement -  så gode råd var dyre - jeg spurgte, om jeg ikke kunne købe et par kasketter til drengene - ikke tale om,  dem fik de foræret istedet - ren lykke - og i løbet af nul komma fem var drengene i fuldt løb med at finde poster om dyrelivet i Nyland. De piskede rundt, hjalp hinanden med at besvare, hen at få rettet og gennemgået - hold op, hvor de lyttede intenst ved gennemgangen

designlacamara.blogspot.com
Ledreborg Slot © Photo By Design Á la Camara



Mega glæde og medaljeregn - helt høje og solen lige i øjnene - og tørstige - så der tegnede sig et billede af drengenes aktivitetsniveau og deres lyst til at udforske. De tog det ret flot,  at ingen viste noget som helst om naturvandringen, i stedet var de klar på nye udfordringer.






And don't forget to keep up-to-date with the latest kids corner tips by following me on



Mille





5 kommentarer:

Krearier sagde ...

Hej Mille - det er tidligere Heart Design der skriver :D
Mens du har hygget og oplevet en masse, har jeg siddet sveddryppende og flyttet indlæg fra Heart Design over til krearier.blogspot.dk
Nu er mit største ønske selvfølgelig, at du flytter med der over ;-)

Mit næst største ønske er, at kæresten og jeg snart dropper vores fornuft og køber en bil, så også jeg kan deltage alle de skønne stedet du tager hen. ;-)
Ind til da - dejligt at du skriver og tager billeder :-)))

Design À la Camara sagde ...

@Marianne: hehe... hvor godt du følger med på sidelinjen og "fornuften" sejrer. Tror du bliver ret begejstret når du ser det vi har oplevet og fået ind på memory-kontoen af ture rundt om i Danmark.

Tillykke med din nye blog - ser meget lovende ud - sved og hårdt arbejde - har fluks lagt mig til.

Krearier sagde ...

Tak søde Mille :-)

Så er et af mine ønsker da gået i opfyldelse :D

GitteBlinkilde sagde ...

Drengene ligner også lige præcis nogle som har lyst til en ny udfordring ;-)
GODT GÅET AF DEM :)

Design À la Camara sagde ...

@Gitte:...DJ Razzer har været lidt træt af de mange slotsbesøg i voksensfære - forståeligt nok - så lykken var at en kammerat var hooked på at komme med - det var total succes. Så meget at DJ Razzers legekammerat, Mathias ærgrede sig over ikke at kunne komme med til Valdemars Slot - men har friskt lagt billet ind på at komme med til Mit Hjem er mit Slot. De to drenge går så godt i spænd sammen - så man selv bliver helt høj over den selvstændighed de udviser - og ikke mindst friske på lidt at hvert uden brok og bøvl.