onsdag den 14. december 2011

Craft it forward and reverse

Legen rundt om i blogland er ved vejs ende - men her kan du få et hurtigt indblik af håndlavede sager, der har byttet hænder i Craft it forward-legen. Reglen for at være med i bloglegen er at det skal være noget man selv har lavet - et Craft-projekt af en eller anden karakter.









I første "Craft it forward" har jeg modtaget dette superfrække gule cykelsadelovertræk m/ hvide bomber, handmade fra Katrine

1. stk. håndstrikket halstørklæde i chokoladebrun og limegrøn sendt retur og modtaget af Katrine.
Som hun nu har glædet hende her med!


 
Hos Alice lagde jeg billet ind på denne håndlavede fugleuro. Med til historien hører at grenen har hun fundet ude foran egen dør. Uroen hænger nu inde hos DJ Razzer.Alice sendte også 3. små emaljestykker hun selv har designet - men her svigter mit kamera og kan ikke klare det så småt - men viser jer ved lejlighed, hvad jeg har anvendt dem til.

Et stk.  håndlavet ambånd er sendt retur og modtaget hos  Alice






Hos  Filibaba faldt jeg pladask for disse håndlavede kort. Er vild med stregen og ikke mindst Movember-looket. Eller Juleskæg om man vil.




Og 3. stk håndstrikkede karklude i lækker kvalitet er nu på vej til Filibaba.



Nu mangler jeg blot at færdiggøre en helt speciel pagode-hue til Canika - beklager Canika, den har været længe undervejs - og så er det slut for denne omgang craft it forward.


Mille

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke dejlige ting, det er meget inspirerende ;-)

Helle sagde ...

skønt at man i blogland kan bytte sig frem til skønne ting :)

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Synes idéen om "byttehandel" er genial.

Dejlige ting du har modtaget OG sendt!

*SMIL* fra Lisbet

Canika sagde ...

Søde Mille.. Nu ingen stress!!! Det er dejligt at have noget at gå og glæde sig til, og jeg glæder mig til at se din fortolkning af pagode-hatten til mig :-))

Design À la Camara sagde ...

@Isa: Inspiration er altid godt - du er jo selv utroligt dygtig med dine hænder og deler rigt ud af dine produktioner.

@Helle: Jepper - er vild med knapperne - Dj Razzer troede i første omgang det var bolsjer - han blev klogere :-D

Lisbet: Bestemt. Der er så mange dygtige kreative mennesker, deriblandt dig selv - så tak for komplimenten.

@Rosita: Super - dejligt at høre at du har tålmodighed - der har godt nok været meget at se til - fortolkningen håber jeg falder i god jord, nå den kommer frem :-D

filibaba sagde ...

Jeg er meget glad for de fine, strikkede klude. Tusind tak! Og undskyld at jeg ikke har fået lagt dem på bloggen endnu - de kommer på i dag. :)

Design À la Camara sagde ...

@Filibaba: Ikke undskylde. Håber du kom godt igennem julen. Og selv tak - vi er lige så vilde omvendt.