lørdag den 16. juli 2011

Pop Art i udestuen (3) - næsten færdigt

Jeg vil ikke trætte jeg mere med projektet af fototapetet - istedet får I et par close-up, dels af farverne og dels, hvor det ikke helt lykkedes, at få glattet ordentlig ud, eller hvor der skal ske lidt efterjusteringer.

Close-up på læberne - det resultat kan vi godt leve med.





Pt. får bord/stole/lampe lov til at stå sådan indtil vi helt har besluttet, hvad der virker og ikke virker. En ting er sikkert, næste projekt bliver at male/lysne vinduesrammerne. Men indtil da får det blive sådan - enkelt og uden for mange dikkedarer. En hyggekrog med plads til spil, hygge, godt selskab og god mad - sommer som vinter.


Det første vægfoto - blev egentlig OK -
bare ikke i kanterne og i samlingen
 - så det rettes til.

Her gik alt galt v/øjet, ved kinden og et trejde sted.
- jeg ved ikke hvad der skete for os
måske asede vi for meget.

Og sådan ca. kommer det til at se ud -
så på afstand ser det ganske godt ud
og indretningen er holdt meget enkelt

Indoor/outdoor stolene har jeg skrevet om tidligere, og du kan selvfølgelig få et genkig med indlægget lige hér. Det samme gælder for kryds og bolle wallstickeren på bordet og wallstickerne på vinduerne.

I nær fremtid vil I kunne se indblik i, hvordan den anden ende af udestuen er blevet shinet op med det vi har, intet nyt er kommet til, blot rykket rundt til det bedre, synes vi, naturligvis.

Mille

5 kommentarer:

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

WOW! - Det ser super godt ud!

Go' søndag! :-)

*SMIL* fra Lisbet

Elisa With Nielsen sagde ...

hej Mille.

jeg har sendt en blog-award til dig, fordi du fortjener den, da du virkelig har en skøn kreativ blog. Håber du vil deltage :)

Design À la Camara sagde ...

@Lisbeth: Sammefølelese havde vi også da vi bestilte fototapetet - så det har kriblet i fingre med at komme i gang.

@Elisa: Sikken en gestus - lidt vildt - er spændt på at se, hvad du har sendt til mig - og hvad du vil ha' jeg skal gøre videre

Sticktostyle sagde ...

Super :) de stole der er rundt om bordet hvor er de fra ? hvad er ryglænet lavet af ?

Design À la Camara sagde ...

@sticktostyle: Det virker og er helt suverænt. Flere oplysninger om stolen kan du finde i mit indlæg her: http://mille-designlacamara.blogspot.com/2011/04/plastic-fantastic-i-ergomisk-design.html